!!!!!!!!

en sak som är säker är iallafall att min klass har NOLL procent humor. eller så är det bara så att dem inte förstår sej på mina internetskämt... men ändå. ja, vi ska alltså blogga på skolportalen under praon. jag har skrivit tre inlägg tror jag. det första, som var jätteroligt. det var verkligen det. jag brukar inte säga så om mina egna skojerier, men det var verkligen det. jag väntade med SPÄNNING på alla finurliga kommentarer som skulle fullkomligt BOMBADERA mitt inlägg! vad hände? jo, inga kommentarer. INTE EN ENDA. jag har typ tre skäl till detta:
1. alla i min klass är otekniska och förstår inte hur man kommenterar. (detta trodde jag på ungefär dem två första minutrarna för att jag inte skulle ta mitt liv, sen märkte jag att alla andra inlägg hade fått kommentarer)
2. dem är efterblivna och förstår inte mina skämt. (AV NÅGON KONSTIG ANLEDNING FÖR DEM ÄGER???)
3. mina skämt suger (men detta kan ju inte vara möjligt????? så heh, det stämmer ju inte iallafall...)
och nu kom jag på en till, 4. att skolportaln faktiskt är sämst och publicerar inte inlägget för dem andra. (HOPPAS HOOOOPPAS PÅ DETTA)
sen skrev jag ett rätt normalt inlägg som faktiskt är värd kommentarer(!!!) som handlade om att jag kommer sakna press stop. och en bild på mej själv. för det var man ju tvungen att ha med. INGA kommentarer.
sen var jag jätterolig igen och hade som rubrik "såhär kul är det på vr" och i inlägget fanns endast den här bilden:
alltså hahhahahahh hur kul som helst. speciellt när jag märkte att jag hade ljudet på så alla på kontoret hörde pipet på photo booth, alltså att jag satt och tog bilder på mig själv när jag såg jättesur ut. det var ganska roligt. tycker jag. småfnissade lite för mej själv och mumlade "ojoj ser jag ut sådär hehehe..." som att det var fullt omedvetet. då tittade lovisa bratt på mej som om jag led av något allvarligt. men men. aja. detta inlägg har inte heller fått EN ENDASTE KOMMENTAR. herre jösses. jävla trååååååååkklass. fast jag älskar min klass. dem roliga är väl tyligen så efterblivna och funfun att dem inte ens besöker skolportaln. kanske.
NÅJA. på lunchen åt jag med elise och klara. jag har kanske aldrig skrattat så mycket. jo det har jag nog. men det här var så otroligt, otroligt roligt. elise är ju skadad, som många säkert vet, och gick som ringaren från notredam. alla som vi gick förbi spärrade upp sina ögon och glodde som att elises gång var det konstigaste dem sett. det var kuuuuuul. jag skrattade så mycket att det flög cola ur mina ögon! och tårar från mina ögon, ner för kinderna. och så att jag lutade mej fram och tillbaka, fram och tillbaka med cpryck för att min mage värkte och mina fötter stampade mot den hårda betongen upp och ner upp och ner. skoj skoj. mina fina vänner. hatar er inte alls.
men DET skrattanfallet på lunchen fick mej att inse att vecko revyn är som en begravningsbyrå. eller skatteverket. radion var på på förmiddagen vilket gjorde saken LITE bättre, då dem spelade salem lite då och då. men på eftermiddagen verkade det som att alla bara ville dö. förmodligen och förhoppningsvis så var dem bara upptagna med sitt arbete. men ack, vad tråkigt det var. jag sammanställde en undersökning. 4 av 25 frågor hann jag med. resten ska jag göra imorgon. men det var kul. det var en 17årig tjej från mjölby som svarade "sexställningar, sextips, sexskydd, sexleksaker m.m." på en fråga som hade att göra med vad man ville läsa mer av. det var skoj. en annan svarade "lesbianer". det var också roligt. 
nej herregud nu har jag skrivit för mycket. men jag har så mycket att tala om, kära läsare som så gärna kommenterar så mycket. inte. men det gör inget! fast, ni FÅR ju kommentera mer. det vore härligt. fick även ett skrattanfall när jag såg att det var TVÅ som hade varit inne på min blogg idag. haha. det brukar vara ungefär 30-50. äh äh. hejdå!

Kommentarer
Postat av: wendela

äh, jag tror att alla tycker du är skit kul. bara att ingen vågar säga det. För du är så cool liksom. Och jag tycker iallafall att dina skämt är kul.

2010-03-30 @ 20:30:50
URL: http://maniyak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0