skola skola skola

jag har ångest, en klump i magen och PANIK. HJÄLP.
veckorna efter sportlovet gjorde jag absolut INGENTING i skolan. så nu ligger jag så sjukt jävla mycket efter. jag kom liksom helt ur fas och kunde bara inte plugga. och nu måste jag plugga ihjäl mej. annars slutar det med att jag fortfarande har 180 poäng och kommer inte komma in på ett jävla gymnasium. jag är så jävla stressad. vill inte vara så pressad i slutet av nian liksom.. så nu har jag ungefär typ en månad på mej. och omdömena har ju redan skrivits och det lär bara stå massa kassa saker om mej så jag gråter som jag gjorde förra terminen. haha.
nej men fyfan. nu ska jag satsa. fick värsta peppen. nu jääävlar ska jag plugga. (ojojoj vad det här inte kommer funka, men jag måste försöka iallafall).
har typ åtta labraporter att skriva, vet inte hur jag ska lyckas för jag har inte kvar papperna. om jag hittar någon snäll som kan maila mej typ. har två jättestora souppgifter jag inte har gjort. har ig-varning i franska så jag borde plugga som fan på typ... eeh. allt. men jag har en tanke på att byta till engelska-svenska, men då kanske jag inte ens kan gå på det gymnasiet jag vill. fan jag suger. aja. och så har jag hemkunskapsprov jag inte har gjort. näringslära. woho. och ett religionsprov. hm. ja. det var väl det. sen är jag jävligt förvånad över att jag inte fick omprov på matteprovet, som faktiskt gick kasst. men jaja, borde väl vara glad istället. och så är det typ trettio tusen fdlksfjdk svenska uppgifter som ska in också. som jag itne har skrivit. men FUCK. bajs.
mitt påsklov = plugglov. YEEEEEEEEEY!

Kommentarer
Postat av: Simon

+1

kul familj

2010-03-31 @ 13:39:18
Postat av: rebecka

vilket gymnasium vill du in på?

2010-03-31 @ 14:26:45
URL: http://vapenkonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0