naajs dag

igår var jag på den fantastiska heldagsfotograferingen med massa fashionfolk. det var made in sweden som fotades. hahaha, det var kul. en av tjejerna berättade stolt för mej att dem skulle ut på nickelodeonturné. jag blev imponerad.
sen efter min kanelbulle-lunch var jag mucho hungrig så jag och några filurer gick till vurma och åt mucho god macka.
klara var mucho snygg.
jag var mucho skelögd.
mucho latte. clementinen var även medverkande.
sedan sprang vi omkring i vasaparken och fick en ny bestiz, david. det var typ varmt. inte en snöfläck syndes till (säger vi). sen ville jag vara rebellisk och köpa en filt och hänga i parken hela natten. dem andra var too cool 4 expedition filt så vi åkte hem. jag var ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0